Tuinieren met de kinderen: de moestuin kabouter

5 Jun

Tijdens een gebruikelijk rondje op het internet kwam ik op de een mooie site van de kabouterfabriek. Ik was direct helemaal weg van dit concept, wat maken deze dames leuke dingen.
Ik besloot voor mijn dochters vierde verjaardag het moestuin kabouter pakket aan te vragen.
In verband met de vele aanvragen die de kabouterfabriek op dat moment kreeg heb ik 10 dagen gewacht op het pakket. Het was het wachten meer dan waard. Het pakketje werd verstuurd in stevig karton met een mooie stempel van een kabouter erop. In sierlijke letters stond mijn dochters naam erop. Een feestje in de bus te krijgen.

Het pakket had een duidelijke gebruiksaanwijzing op een leuke aansprekende manier verteld. Het boekje met prachtige illustraties is leuk om voor te lezen. De manier van het inbinden vond ik iets minder praktisch omdat het vilt niet kleuter proof is.

Op een mooie middag zijn we samen met de kinderen de zaadjes gaan zaaien en hebben we mooie labels gemaakt om bij in de aarde te zetten.
De dagen die volgden werd er steeds gekeken naar het resultaat van de “magische spreukjes van kabouter Wampus” de tuinkers groeide als snel en kon heerlijk opgegeten worden.

Erg leuk om samen als gezin te doen en nog veel leuker om uit eigen tuin te kunnen eten!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

