Morgen ben ik de bruid…

29 Okt

Sinds enige tijd begeef ik me op de wereld die Pinterest heet. Pinterest is een digitaal prikbord, je “pint” dingen die je leuk vind op een eigen bord die je volgers weer kunnen “repinnen”. Op Pinterest kwam ik deze link tegen.
Het zijn 25 “tips” voor moeders met dochters (hoewel ik vind dat de meeste ook voor zonen toepasbaar zijn).
Deze tips inspireerde me om met onze oudste dochter eens een kijkje te nemen in de doos met relikwieën van onze trouwdag.
Haar gezichtje begon te glunderen bij het idee dat ze mijn handschoentjes en sluier mocht dragen…natuurlijk volgde de vraag wanneer ze mijn trouwjurk mocht passen.
Ik vond het een fantastisch idee, maar om praktische redenen heb ik dit avontuur even uitgesteld. Binnenkort als we alle tijd hebben haal ik de jurk van zolder en zal mijn meisje stralen in mijn trouwjurk. Dit heb ik zelf als kind altijd al willen doen maar is er helaas nooit van gekomen. Hopelijk wordt dit een onvergetelijke ervaring voor haar.

Heb je een leuke foto van je dochter in je trouwjurk, mail hem dan dan plaats ik heb bij dit topic.
Zonen in het trouwpak van hun vader zijn ook welkom!
Ik ben benieuwd!!

Geef een reactie

